Bauge Auto AS
52 70 06 50
Industrigata 24, 5537 HaugesundÅpningstider salg
Man-Fre: 09:00-16:30
Tor: 09:00-19:00
Lør: 10:00-14:00
Åpningstider verksted
Man-Fre: 07:30-16:30
Åpningstider delelager
Man-Fre: 08:00-16:00
52 70 06 50
Industrigata 24, 5537 HaugesundÅpningstider salg
Man-Fre: 09:00-16:30
Tor: 09:00-19:00
Lør: 10:00-14:00
Åpningstider verksted
Man-Fre: 07:30-16:30
Åpningstider delelager
Man-Fre: 08:00-16:00
53 40 40 40
Heiane 31, 5412 StordÅpningstider salg
Man-Fre: 09.00-16.30
Tor: 09:00-18:00
Lør: 10:00-14:00
Åpningstider verksted
Man-Fre: 07.00-16.30
Åpningstider delelager
Man-Fre: 07:00-16:30
Tor: 07:00-18:00
Lør: 10:00-14:00
53 40 40 40
Meatjønnshaugen 2, 5412 StordÅpningstider salg
Man-Fre: 08.30-16.00
Lør: 10:00-14:00
Åpningstider verksted
Man-Fre: 07:30-16:00
Åpningstider delelager
Man-Fre: 07:30-16:00
53 48 74 44
Onarheimsvegen 94, 5460 HusnesÅpningstider salg
Man-Fre: 09.00-16.30
Tor: 09:00-18:00
Lør: 10:00-14:00
Åpningstider verksted
Se Fylkesnes Bil Stord
Lurer du på hva andre sier om oss? Her er noen tilbakemeldinger frå våre gode kunder.
I et samlivsbrudd ble jeg overlatt en leasing-avtale på en bil hos Bauge Auto.
Første gang jeg var i kontakt med firmaet, gikk jeg derfra og lurte på om det sto skrevet i pannen min at jeg for tiden har det krevende. Maken til service, og hyggelig stemning skal en lete lenge etter. Dette slo meg neste gang, gangen etter der og så videre. Hver eneste gang tenkte jeg det sammen. Jeg visste at det ikke sto noe i pannen min, for livet var ikke lenger så krevende. Etter drøye 2 år uten unntak fra den gode servicen, vet jeg at dette er en bedrift som har et fantastisk arbeidsmiljø – og som vet å verdsette kunden. Min far og min sønn som har vært i kontakt med bedriften for å hjelpe meg, påpeker det samme.
Jeg har aldri før hatt behov for å takke for en service som bare er å forvente, men dette er noe mer. Hva er dette lille ekstra, som får et så positivt utslag hos kunden? Vanskelig å si konkret. Den fantastisk sprudlende damen i skranken kan bidra til mye, men ikke alene. Jeg tror det er kommunikasjonen mellom de andre ansatte i bedriften generelt. Stemningen er god. Alle får deg til å føle at du er gullkunden. De leter etter muligheter, de viser vilje til å hjelpe og de passer på at du har det greit i ventetiden.
Jeg tenker de sikkert tjener kunder på sin service. Men aller mest vet jeg de tjener det viktigste; nemlig en god arbeidsplass med et positivt miljø!
Takk for glimrende service!
Med vennlig hilsen Gullkunden
,